Hallo, resultaatgerichte ondernemer!

Kost (content) marketing je nu te veel tijd? Vind je het lastig de juiste keuzes te maken als het aankomt op marketing? Ben je klaar met ad hoc en wil je nu wel eens resultaten zien?

Dan ben je precies op de juiste plek beland! Exact met deze vragen (en al je andere vragen) help ik je graag. Ik neem je graag meer op reis naar een bedrijf dat floreert, dankzij de inzet van strategische content marketing. Dat content marketing niet moeilijk hoeft te zijn, laat ik je ook zien.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Maak kennis met Marjolijn

Content Marketing specialist + Verre-reizen-liefhebber

De drijvende kracht als Content Marketing Effect ben ik. Marjolijn Willemsen. Met meer dan 18 jaar ervaring in marketing en communicatie bij grote, middelgrote en kleine bedrijven. Waarbij ik werk (op interim basis) en heb gewerkt in commerciële, maar ook maatschappelijke omgevingen.

En wat ik overal zie, is dat de kracht van content steeds groter wordt. Alles draait om content. De kunst is om via waardevolle content nieuwe- en bestaande klanten te binden om zo te groeien. Je positief te onderscheiden door écht te helpen.

Als (kleine) ondernemer valt dat niet mee. Je wilt namelijk niet nóg meer uren maken en het maken en promoten van content kost nu eenmaal tijd. Door de jaren heen heb ik het content marketing vak echt eigen gemaakt en weet ik precies wat je wel en niet moet doen. Ontdekte ik content technieken en -tools die je leven makkelijker maken en maakte ik talloze templates die mijn contentproces versnelden. Al deze kennis en ervaring stel ik nu ook beschikbaar voor jou! Benieuwd hoe ik content marketeer ben geworden?

Lees hier meer waarom ik doe wat ik doe.
Ik kies er voor om te zeggen dat content marketing MIJ heeft gekozen. Bij welke opdracht dan ook die ik voor mijn klanten uitvoerde, kreeg ik complimenten voor de content die ik creëerde. Van social media posts tot het schrijven van interview series. En kreeg ik ook regelmatig via via klanten. Klanten die ik interviewde waren zo onder de indruk, dat ze mij vervolgens inschakelden voor hun eigen opdrachten.

De leukste via via opdracht kreeg ik van de klantcontactmanager van BCC. Ik interviewde hem om een case-studie te schrijven over de chat-points in BCC winkels. Hij was erg enthousiast over het artikel. Een paar weken later werd hij genomineerd voor de CCMA Awards als Manager of the Year. En vroeg hij mij om zijn pitch te schrijven. Helaas heeft hij de titel niet gewonnen, maar naderhand kreeg hij van andere genomineerden wel complimenten voor zijn sterke verhaal. Dat maakt mij dan ook weer trots.

Dus koos ik er voor mij echt te specialiseren in content. Content marketing. Niet alleen het maken van onderscheidende en sterke content, maar juist ook andere ondernemers te helpen met het stuk content strategie, content planning en content uitvoering. En naast mijn diensten schrijf ik ook regelmatig behulpzame blogartikelen en creëer ik checklists, templates en stappenplannen om ondernemers te helpen zelf betere content te maken. Al deze kennis en kunde doe ik dagelijks in de praktijk op bij grotere bedrijven tijdens interim opdrachten. Die kennis deel ik graag verder.

 

Ambitieus, energiek en dol op content

  • 18 jaar ervaring in marketing & communicatie.
  • Opgeleid bij Hogeschool Holland – richting Communicatie.
  • Nu 5 jaar zelfstandig ondernemer.
  • Moeder van twee mooie kinderen: Guy & Xavi.
  • Backpacken met gezin naar het Oosten: van India, Sri Lanka tot de Filippijnen (India staat echt op 1).
  • Gezondheid staat centraal in mijn leven: gezond eten & koken, suikervrij, koolhydraat beperkt – my food is my medicine.
  • Ik mediteer dagelijks voor meer focus en rust (en neem ook koude douches).
  • Ik maak duurzame keuzes (al voelen ze soms nietsbetekend) voor een betere en gezondere wereld.

Gewerkt voor:

Content Tool #1

Plan je content in 6 stappen - eenvoudig in te vullen templates, download gratis

Direct aan de slag met praktische content adviezen?

Duik in recente blogs